niedziela, 5 lutego 2012

finito

W tym tygodniu oficjalnie zaliczyłam program studiów licencjackich na kierunku Architektura Wnętrz. Skończyło się coś, a ja wychodząc z dziekanatu po zdaniu indeksu poczułam jak bym mogła latać ! Jeszcze tylko dyplom mnie dzieli od spełnienia najważniejszej obietnicy i najważniejszego celu w życiu. Może to głupie co mówię, ale nikt po za mną nie wie ile mnie to wszytko kosztowało by być tu gdzie jestem.  

Nie mam pojęcia kiedy te 3,5 roku minęło, wciąż do mnie chyba nie dochodzi to wszytko. Ale to też może dlatego, że ciągle dyplom wisi nade mną jak ten kat nad dobrą duszą. Termin nie jest za długi a pracy też jest sporo... bardzo bym chciała dać rade ! Muszę wierzyć, że zdobędę w sobie jeszcze te ostatki energii !

Tymczasem zbliża się druga rocznica odejścia Mamy, dużo o niej myślę ! Tęsknię ! Tak bardzo bym chciała by tu ze mną teraz była !

Sztorm na Bałtyku, Gąski, Styczeń 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz